lauantai 8. maaliskuuta 2014

No just.






Ollaan nyt aika paljon ystävien kanssa puhuttu aiheesta BLOGIT.
Ylipäätään siitä kuinka henkilökohtaisista asioista voit kirjoittaa niin että siinä aiheen vieressä pällistelee sun oma naama ja sun naapuri voi nettiä selatessaan törmätä sun blogiin ja huomata et ai jaa, naapurin Hannu haluaakin olla Hanna ja harkitsee sukupuolenvaihdosleikkausta. (Okei, todella kärjistetty esimerkki.) Kun naapuri sitten näkee Hannun rappukäytävässä ja kehuu vuolaasti hänen taitavaa tekstiään ja rohkaisee jatkamaan projektissa, Hannu suuttuu ja käskee naapurin painua hevonkuuseen. Mitä se nyt sille kuuluu mitä hän elämässään tekee?

Mutta näistä keskusteluista olen huomannut sen että into ylläpitää omaa blogia on kuitenkin olemassa. Minulla ei vaan oikein ole asiaa mistä teidän kanssanne jutella.
Tosin blogin pitäminenhän on paremminkin yksinpuhelua.

Vaikka en osaa käsitellä kipeitä tai kepeitä asioita kovinkaan hienolla kielellä tai ilman kirjoitusvirheitä, yritän keksiä miten voisin raottaa mun elämää niin että... 
ääh? miten voin valehdella/huijailla/juksutella elämästäni hienompaa kun se on.
Miten arkea voi kuvailla kiinnostavasti?
Eikö kaikkien muidenkin päivät sitten kulu kaavalla töihin - kotiin / herääminen - nukkumaanmeno

Asiat siinä välissä eivät välttämättä ole mielenkiintoisia.

Mutta. Olen tänään herännyt ja kohta lähden töihin.
Näytän ihan zombilta koska olen valvonut ihan liikaa ja nukkunut liian vähän.
Olimme eilen työporukalla Tallinnassa.

- Norppis



Ei kommentteja: